Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea

Nr. 2479/ 27.01.2025

În conformitate cu Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare, se dă publicităţii următorul

ANUNŢ

referitor la elaborarea unui proiect de Hotărâre de Consiliu Local privind ajustarea taxelor exploatare prestări servicii funerare prevăzute în Anexa nr. 10.3.1 a Regulamentului privind Organizarea și administrarea cimitirelor și crematoriilor din Municipiul Râmnicu Vâlcea, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Local nr. 217/18.09.2020, cu modificările și completările ulterioare

 

  • Data afişării: 27.01.2025
  • Documente prezentate:

- Proiect de Hotărâre de Consiliu Local privind ajustarea taxelor exploatare prestări servicii funerare prevăzute în Anexa nr. 10.3.1 a Regulamentului privind Organizarea și administrarea cimitirelor și crematoriilor din Municipiul Râmnicu Vâlcea, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Local nr. 217/18.09.2020, cu modificările și completările ulterioare

- Expunere de motive privind ajustarea taxelor exploatare prestări servicii funerare prevăzute în Anexa nr. 10.3.1 a Regulamentului privind Organizarea și administrarea cimitirelor și crematoriilor din Municipiul Râmnicu Vâlcea, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Local nr. 217/18.09.2020, cu modificările și completările ulterioare

  • Termenul-limită, locul şi modalităţile prin care se pot trimite în scris propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare:

- 27.01 - 21.02.2025 (conf. art. 7, alin. 4 din legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare);

- Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea, str. General Praporgescu nr. 14;

- prin Centrul de Informare a Cetăţenilor sau pe e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Daniel Ionescu

Responsabil de relaţia cu societatea civilă